>

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI 2021

 

norhafeezlaw #ilmulegal #fitnah #peguamsivil

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Norhafeezlaw ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan selamat menyambut hari raya Aidilfitri dan maaf zahir dan batin. Tahun-tahun 2020 dan 2021 adalah tahun-tahun yang sangat mencabar buat seluruh rakyat Malaysia, tidak mengira bangsa atau agama. Marilah kita sama-sama terus berdoa dan berusaha agar kita semua kekal selamat dan dipanjangkan umur untuk menyaksikan mentari baru terbit untuk kita semua. Kita mampu melakukannya. Bersama.


Assalamualaikum and greetings to all. Norhafeezlaw would like to take this opportunity to wish each and everyone of you, selamat hari raya Aidilfitri and maaf zahir batin. It is without a doubt that these past couple of years have been been quite a challenge for each and everyone of us Malaysian, regardless of race or creed. Let us all pray so that we would all be blessed with the best of health to see the most glorious light of day at the end of all this. We can pull this off. Together. 

 

sincerely,

NORHAFEEZLAW

 

0 Pertanyaan & Jawapan

Anda mempunyai sebarang pertanyaan? Tanya saya di sini atau whatsapp saya dengan klik butang whatsapp di skrin atau isi borang pertanyaan.